Le sorelle Macaluso
Het verhaal van vijf jonge Italiaanse zussen die op een warme zomerdag naar de populaire badplaats Mondello gaan, waar zich een tragedie voltrekt die hun levens en onderlinge relaties voorgoed zal veranderen.