Ace Ventura: Pet Detective
Hij is de beste die er is. Eigenlijk is hij de enige! Hij is Ace Ventura Pet Detective. Jim Carrey (The Mask, Dumb and Dumber, Liar Liar) heeft de opdracht om de vermiste mascotte en quarterback Dan Marino van de Miami Dolphins terug te vinden. Hij bevindt zich oog in oog met een mensetende haai, houdt de Miami Dolphins in de gaten en verleidt en imponeertde vrouwen. Of hij nu undercover is, onder vuur, of onder water, hij krijgt altijd zijn man… of beest te pakken!