Addams Family Values
De liefde doet zijn intrede bij de Addams Family waardoor de gebeurtenissen zich weer op onverwacht verrukkelijke wijze ontwikkelen. Gomez (Raul Julia) en Morticia (Anjelica Huston) wijden zich vol passie aan hun nieuwe huisgenoot baby Pubert. Hij heeft dezelfde lieve glimlach, die bekende bleekheid en een schattig klein snorretje. Oom Fester staat in vuur en vlam voor Debbie (Joan Cusack), de nieuwe kinderjuf. Zij heeft zo haar eigen idee over de toekomst van Fester, die zijn levensduur niet veel zal verlengen. En zelfs Wednesday (Christina Ricci) heeft een verwante geest ontmoet op een wel zeer ongewone lokatie: zomerkanp!