American Hangman
Rechter Oliver Straight wordt gegijzeld door een meedogenloze ontvoerder nadat hij de leiding had over een mislukte misdaadzaak. Nu is hij gedwongen om de wereld en zijn gijzelnemer live via sociale media tegemoet te treden, terwijl het publiek voor rechter en jury speelt in deze zaak van leven en dood.