Astronaut
Angus, een eenzame weduwnaar, droomde ooit van een carrière als astronaut. Wanneer een wedstrijd een ruimtereis als hoofdprijs aanbiedt, vervalst hij zijn geboortedatum om mee te mogen doen. Met hulp van zijn disfunctionele familie strijdt hij tegen vooroordelen, zijn gezondheid en de tijd om zijn ultieme droom alsnog waar te maken.