Autómata
In het jaar 2044 onderzoekt een verzekeringsagent (Antonio Banderas) robots die hun ingebouwde protocols negeren en zichzelf aanpassen. Zijn ontdekking heeft ingrijpende gevolgen voor de toekomst van de mensheid. Meeslepende sci-fi thriller.