Zone 414
In de nabije toekomst, in een kolonie van ultramoderne humanoïde robots, raakt de dochter van de uitvinder van de robots vermist. Ten einde raad, schakelt hij de hulp in van privédetective David Carmichael (Guy Pearce) om haar weer veilig thuis te brengen. David pakt de zoektocht naar de vermiste dochter op met Jane, een zeer geavanceerde en zelfbewuste A.I. Samen wringen ze zich door de gevaarlijke metalen jungle en ontdekken ze al snel het mysterie rond de vermissing. En vragen ze zichzelf af: wat is het echte doel van de “City of Robots”?