Reminiscence
Nick Bannister (Hugh Jackman), een geheugendetective, reist door de duistere, verleidelijke wereld van het verleden en helpt zijn cliënten door ze toegang te geven tot hun vergeten herinneringen. Zijn leven aan de rand van de gezonken kust van Miami verandert voor altijd als hij een nieuwe cliënte krijgt, Mae (Rebecca Ferguson). Een eenvoudige zaak wordt een gevaarlijke obsessie. Terwijl Bannister vecht om de waarheid achter Mae's verdwijning te achterhalen, brengt hij een gewelddadige samenzwering aan het licht en moet uiteindelijk de vraag beantwoorden: hoe ver zou jij gaan om je geliefden vast te houden?