Birds Of Prey And The Fantabulous Emancipation Of One Harley Quinn
Wanneer een van de slechtste schurken van Gotham, Roman Sionis, het gemunt heeft op een jong meisje, gaat Harley op pad met Huntress, Canary en Renee Montoya om hem uit te schakelen.