Bloodthirsty
Grey heeft visioenen dat ze een wolf is. Wanneer ze een uitnodiging krijgt om samen te werken met de beruchte muziekproducer Vaughn Daniels in zijn afgelegen studio in het bos, begint ze erachter te komen wie ze werkelijk is.