Bride Hard
Sam, een geheim agent, moet tegen haar zin optreden als maid of honour op de bruiloft van haar jeugdvriendin. Wanneer ze haar taken laat schieten voor een missie, verliest ze die rol. Maar als huurlingen het feest gijzelen, is het aan Sam om te doen wat geen enkel bruidsmeisje kan: keihard terugvechten om de grote dag te redden.