Candy Land
Remy, een naïeve, jonge vrouw kan nergens heen nadat ze uit haar religieuze cult wordt verstoten. Ze wordt opgevangen door een groepje sekswerkers die op een truckstop werken. Kort daarna worden ze opgeschrokken door een serie mysterieuze en bloedige moorden.