Caprice
Lucky is een jonge vrouw die aan een avontuur in de stijl van Oz begint wanneer ze wordt opgeslokt door de pagina’s van haar favoriete modetijdschrift, Caprice. Terwijl ze in deze droomwereld terechtkomt, doorkruist Lucky de artikels van het tijdschrift – een ervaring die beangstigend zal blijken.