Flux Gourmet
Jan runt het Sonic Catering Institute, een retraite voor kunstenaars die zich bewegen tussen avant-garde muziek en excentrieke culinaire creaties. Momenteel woont er een performance-collectief dat verstrikt raakt in machtsconflicten, wat leidt tot toenemende persoonlijke en creatieve spanningen.