Dual
Nadat ze heeft gehoord dat ze terminaal ziek is, laat Sarah zich op futuristische wijze klonen, zodat haar familie het verlies beter kan verwerken. Wanneer ze op wonderbaarlijke wijze herstelt, probeert ze tevergeefs haar kloon te ontmantelen. De rechtbank dwingt haar tot een gevecht tot de dood erop volgt. Met hulp van gevechtsdeskundige Trent bereidt ze zich voor op het duel van haar leven.