Captive
Gebaseerd op een wonderbaarlijk waar gebeurd verhaal over de macht van het geloof is Captive een verbazingwekkend, inspirerend drama over de spirituele botsing tussen twee verloren zielen. Brian Nichols (de voor de Golden Globe genomineerde David Oyelowo) is op de vlucht voor de politie en probeert wanhopig contact te krijgen met zijn pasgeboren zoon. Hij gijzelt de recent weduwe geworden moeder Ashley Smith (de voor een Emmy genomineerde Kate Mara) in haar eigen appartement. Ze hoopt wanhopig haar dochter weer te zien en wendt zich voor spirituele leiding tot The Purpose Driven Life van Rick Warren. Ashley en haar overweldiger worden geconfronteerd met een kruispunt in hun leven waarbij ze hoop en licht ontdekken te midden van wanhoop in de ongelooflijke film die de Dove Foundation bestempelde als "krachtig".