Casino Royale
Gebaseerd op Ian Fleming's eerste 007-roman. James Bond (Daniel Craig) moet een gevaarlijke Russische spion dwarsbomen die wereldwijde terroristen financiert om een pokerspel ter waarde van miljoenen te winnen. De 21e film in de meest succesvolle filmreeks in de filmgeschiedenis.