Spectre
Een cryptische boodschap uit Bonds verleden leidt hem op een spoor om een sinistere organisatie te ontdekken. Terwijl M de strijd aangaat met politieke krachten om de geheime dienst in leven te houden, pelt Bond de lagen bedrog weg om de verschrikkelijke waarheid achter SPECTRE te onthullen.