Center Stage: On Pointe
Jonathan Reeves (Peter Gallagher) heeft als taak meer moderne stijlen toe te voegen aan de Amerikaanse balletacademie en laat daarvoor zijn beste choreografen Charlie (Sascha Radetsky), Cooper (Ethan Stiefel) en Tommy (Kenny Wormald) dansers inlijven om deel te nemen aan een kamp waarbij de winnaars worden geselecteerd om zich bij de academie te voegen. Bella Parker (Nicole Muñoz), die altijd...