Flesh and Bone
Deze donkere en grimmige serie volgt de jonge ballerina Claire wanneer ze aan de slag gaat bij een prestigieus gezelschap in New York en zich onderdompelt in de glamoureuze, gestoorde balletwereld.
Wanneer ze slaagt voor een auditie bij het prestigieuze American Ballet Company in New York, kan Claire haar bewogen verleden en gewelddadige thuis in Pittsburgh achter zich laten.
Tot Bryan’s ontzetting probeert Claire hem uit haar leven in New York te bannen. In het gezelschap wordt Claire uitgedaagd door de emotionele kwetsbaarheid van Toni's choreografie, die haar dieper in de wereld van de stripclubs stuurt.
Paul’s neuroses maken dit een onvergetelijke Thanksgiving. Hij straft het hele gezelschap omdat ze voor de feestdagen naar huis wilden, en drijft hen tot uitputting. Claire keert terug naar huis.