Chalk It Up
Apple is een modieus meisje dat studeert aan een van de meest prestigieuze universiteiten van het land. Ze is daar slechts voor één ding: haar Mrs-titel halen. Ze wil een ring om haar vinger, niet alleen om haar gekke moeder te plezieren, maar ook omdat ze denkt dat het haar geluk brengt. Todd is de man van haar dromen. Helaas wordt Todds rugbyteam opgeheven vanwege de schending van Title IX van de NCAA. Hij verhuist snel naar Oxford in de hoop dat spelen in het buitenland zijn carrière vooruithelpt. Apple beschouwt het als haar missie om het rugbyteam in ere te herstellen en besluit een vrouwenturnteam op te richten. Helaas zijn er geen turnsters op Greene. Ze stelt een team samen uit een aantal buitenbeentjes in de sport. Uiteindelijk keert Todd terug, maar hij dumpt Apple. Verdrietig verlaat ze het team en gaat op zoek naar een nieuwe man. Ze haalt zich de woede op de hals van het sporthoofd en haar teammaatjes. Door deze ongelukkige wending ontdekt Apple dat er wellicht meer in het leven is dan het vinden van een man.