Chaplin stelen
Geïnspireerd door echte gebeurtenissen, draait het verhaal rond twee oplichters uit Las Vegas die het lijk van komiek Charlie Chaplin opgraven en stelen om het los te kopen. Nu de diefstal de aandacht van de wereld krijgt en de beloning dagelijks stijgt, wil binnenkort elke plaatselijke schurk, crimineel en vuile agent meedoen aan de actie.