Circus Scooby-Doo!
De groep gaat undercover bij een circus omdat een weerwolf de omgeving teistert. Het is aan Daphne de clown, trapezeartiest Fred, Velma de menselijke raket, circusdirecteur Shaggy en de circushond Scooby-Doo om het mysterie op te lossen.