Scooby-Doo: Stage Fright
Ga mee met Scooby-Doo, Shaggy en de Mysterie Inc. Crew wanneer ze naar Chicago reizen voor een talentenjacht, museum bezoekjes en heel veel pizza! De winderige stad is de thuisbasis van de TV show "Talent Star", waarbij het liedjes schrijvend duo Fred en Daphne finalisten zijn met hoge verwachtingen. Niet onbelangrijk is dat Scooby en Shaggy bezig zijn met een geheim optreden waarvan zij denken dat het de wedstrijd van zijn sokken zal blazen. Pech voor hen, de concurrentie is angstaanjagend bij deze talent show aangezien de show wordt uitgezonden vanuit een operahuis met een horror geschiedenis en in het bijzonder een wraakzuchtige geest die een vloek heeft uitgesproken over de productie van de show. Van kostuum veranderings achtervolgingen, naar het verzamelen van griezelige aanwijzingen, de show moet doorgaan en met een natuurtalent als Scooby-Doo op deze zaak, ben je zeker dat het lachen, de verrukking en het avontuur op de eerste plaats komen.