Control
In het Manchester van de jaren zeventig staat de getroebleerde muzikant Ian Curtis als zanger van de band Joy Division aan de vooravond van internationale roem en fortuin. Als echtgenoot en vader begint Curtis de druk te voelen van het groeiende succes, zijn huwelijk en zijn verergerende epilepsie.