Desert Vampires
Sean (Kerr Smith) doorkruist het land om een vintage Mercedes te gaan afleveren en om de bruiloft van zijn zusje bij te wonen. Onderweg pikt hij een lifter op: Nick (Brendan Fehr), die een vampierenjager blijkt te zijn op zoek naar een groep jonge vampiers die onoplettende reizigers aanvallen. Naarmate het verhaal evolueert, ontmoeten ze Megan (Isabella Miko) die voor dood is achtergelaten door de vampiers. Terwijl ze haar gebruiken als lokaas voor de vampiers, begint Sean zich tot haar aangetrokken te voelen. Verdere complicaties ontstaan wanneer Sean besmet blijkt te zijn met het vampierenvirus. Hij, Megan en Nick moet het opnemen tegen de tijd om de leider van de vampiers (Jonathon Schaech) te vermoorden, zodat Sean niet een van de zombies wordt.