Drive
Driver (Ryan Gosling) is stuntcoureur in Hollywood, die bijverdient als bestuurder van vluchtauto’s in het criminele circuit. Hij wordt verliefd op zijn mooie buurvrouw Irene (Carey Mulligan), een jonge moeder die wordt meegesleept in de onderwereld praktijken van haar man, de ex-gedetineerde Standard (Oscar Isaac). Wanneer een klus gruwelijk fout gaat, moet Driver doen waar hij goed in is om Irene en haar zoontje te redden: Drive.