Baby Driver
Baby (ANSEL ELGORT) – een getalenteerde, jonge bestuurder van vluchtauto’s – heeft zo z'n eigen methodes om bij de beste te horen. Wanneer hij het meisje van zijn dromen ontmoet (LILY JAMES), ziet Baby de kans om voor altijd uit het criminele circuit te stappen. Als hij echter gedwongen wordt om voor een gangster te werken (KEVIN SPACEY), moet hij de feiten onder ogen zien wanneer een mislukte...