Driven
Emerson Graham’s nachten als taxichauffeur zijn gevuld met ergernissen en ongemakken, maar tot vanavond, nooit met aanvallen en verdwijningen. Nadat ze een mysterieuze passagier heeft opgepikt, verandert haar baan in een zoektocht, terwijl ze tegen de klok racen om te voorkomen dat demonen de wereld binnenvallen.