E.L.E
Terwijl wat lijkt op een buitenaardse dreiging boven de aarde opdoemt, wordt een Amerikaanse kernrakettenbasis afgesloten van alle communicatie nadat ze orders heeft gekregen om kernkoppen te lanceren op Washington D.C. Voel hoe de spanning op de basis het kookpunt bereikt terwijl de camera nooit wegkijkt van de actie in deze continu gefilmde, ononderbroken, spannende thriller!