Elton John - Becoming Rocketman
Deze documentaire toont een glimp van de ongelooflijke reis van Elton John en onthult de waarheid achter het turbulente en excentrieke leven van deze popster. Elton John: Becoming Rocketman geeft inzicht in wat het hem kostte om 'Rocketman' te worden.