Escape Clause
Een verzekeringsagent moet misschien wel de ultieme premie betalen als hij ontdekt dat zijn vrouw een huurmoordenaar heeft ingehuurd om hem te laten omleggen. Deze spannende thriller zit vol passie, raadsels en plottwists.