Eten, Drinken en Trouwen
Drie dagen na hun bruiloft, staan Jess en Max op het punt om het af te zeggen. Jess begint echter haar beslissing in twijfel te trekken wanneer Max ' broer Billie om hulp vraagt om de bruiloft te redden, en in het proces begint ze verliefd op haar te worden.