Fuze
Een niet-ontplofte bom uit de Tweede Wereldoorlog wordt ontdekt op een drukke bouwplaats in het centrum van Londen. Wanneer het leger en de lokale politie een massale evacuatie moeten inzetten tegen de klok ontstaat er een immense chaos in de miljoenenstad.