Gaspari
Rich Gaspari, een bodybuilding-icoon en de allereerste Arnold Classic-kampioen, bracht ook een revolutie teweeg in de supplementenindustrie met Gaspari Nutrition. Hij is nu in de zestig en heeft pieken en dalen meegemaakt in zowel zijn bodybuildingcarrière als zijn persoonlijke leven. 'Gaspari' vertelt het levensverhaal van Rich Gaspari van verleden tot heden.