Glass
M. Night Shyamalan brengt de verhalen van twee blockbusters - Unbreakable en Split - samen in een explosieve nieuwe comic thriller. David Dunn (Bruce Willis) maakt jacht op The Beast (James McAvoy) in een reeks heftige confrontaties terwijl de schimmige Mister Glass (Samuel L. Jackson) belangrijke geheimen over beiden bewaart.