Split
Kevin (James McAvoy), die lijdt aan een meervoudige persoonlijkheidsstoornis, heeft 23 persoonlijkheden aan zijn psychiater Dr. Fletcher (Betty Buckley) onthuld. Maar dat zijn ze niet allemaal, er is nog één die alle anderen wil overnemen en Kevin aanzet tot het ontvoeren van drie tienermeisjes waaronder de scherpzinnige Casey (Anya Taylor-Joy). Samen met zijn vertrouwde psychiater Dr. Fletcher moet Kevin een overlevingsstrijd voeren met alle persoonlijkheden die in hem schuilen.