G.O.R.A.
De tapijthandelaar en UFO-foto-vervalser Arif wordt ontvoerd door buitenaardse wezens. Op de planeet Gora raakt hij bevriend met androïde 216 en de gevangene Bob Marley Faruk. Gora wordt bedreigd door een meteoriet en daardoor ontstaat er een mogelijkheid om te ontsnappen. Commandant Logar stelt voor om Gora met een wapen te redden en wil in ruil daarvoor de hand van prinses Ceku. Het wapen functioneert echter niet en dan slaagt Arif erin om de heilige stenen met de vier elementen te activeren en zo de meteoriet te vernietigen. Ceku’s vader, bevelhebber Tocha, weigert zijn dochter aan Logar uit te huwelijken. Maar Logar dreigt met foto’s, die bewijzen kunnen dat Tocha homosexueel is. Dan geeft Tocha toch toe. Met een entreekaartje vluchten Arif en zijn vrienden en komen Garavel tegen. Hij traint Arif en vertelt hem ook de waarheid over Ceku: haar biologische vader, een aardebewoner, wilde met een ruimteschip, zijn geliefde en hun dochter Ceku naar de aarde vluchten, maar hij kwam om het leven. Daarom moet Arif nu met Ceku vluchten.