Greta
Pedro, een 70-jarige homoseksuele verpleger, zorgt voor Daniela, zijn zieke transgender vriendin. Om voor haar een vrij ziekenhuisbed te vinden, besluit hij een gearresteerde en gewonde crimineel te helpen ontsnappen.