Hardcore Never Dies
Michael (17) droomt van een toekomst als pianist, maar zijn ouders willen daar niets van weten. Als hij zich aanmeldt voor het conservatorium, mag hij maar net door naar de tweede ronde. Tijdens een zoektocht naar inspiratie krijgt hij hulp uit onverwachte hoek. Zijn vervreemde broer Danny introduceert hem aan snoeiharde beats, broederschap en drugs in de Rotterdamse gabberscene.