Herladen
Tijdens zijn onderzoeken in een steeds crimineler wordende metropool komt rechercheur Jimmy Cloud terecht in een wereld van gangsters, spionage, moord, prostitutie en drugs, waarin een terroristische groepering het ook nog eens gemunt heeft op zijn vriendin om hem tegen te houden.