High Tide
Verdrietig en stuurloos zoekt Lourenço, een Braziliaanse immigrant zonder papieren, een doel in Provincetown. Terwijl het zomerseizoen op zijn einde loopt, begint hij een intense en onverwachte romance met Maurice. Samen verzoenen de twee hun achtergelaten verleden en hun onzekere toekomst.