Layla
Layla is een Arabische, non-binaire dragartiest die zich met flair op het podium beweegt, maar achter de glitter schuilt een diepe hunkering naar echte liefde en erkenning. Tijdens hun optreden bij een neerbuigend corporate Pride-event trekt Layla de aandacht van Max, een charmante marketingmanager met een ogenschijnlijk open blik.