Hot Shots! Part Deux
Voormalig afvallige piloot Topper Harley (Charlie Sheen) wordt opnieuw gerekruteerd voor een geheime missie. Deze keer stuurt de incompetente president van het land (Lyod Bridges) hem naar het Midden-Oosten om Amerikaanse gijzelaars te redden, evenals de talloze mannen die al eerder zijn gestuurd. Smachtend naar zijn voormalige geliefde (Valeria Golino) in een boeddhistische tempel, slaagt Topper erin om zich te vermannen en hij begint aan zijn leuke, actievolle taak.