It
De horror-thriller “It”, onder regie van Andrés Muschietti (“Mama”), is gebaseerd op de enorm populaire roman van Stephen King met dezelfde titel, die al decennialang lezers de stuipen op het lijf jaagt. Wanneer kinderen verdwijnen in het stadje Derry in Maine, wordt een groep jonge kinderen geconfronteerd met hun grootste angst in de vorm van de kwaadaardige clown Pennywise, die al eeuwenlang bekend staat om moord en geweld.