Kick-Ass 2
De bizar dappere acties van Kick-Ass (Aaron Taylor-Johnson) zorgen voor een nieuwe lading gemaskerde zelfbenoemde superhelden, onder leiding van de stoere Kolonel Stars and Stripes (Jim Carey), en onze held besluit zich bij hen aan te sluiten.