Killer Tattooist
Eva is een undercoveragent, met de reputatie té ver te gaan om een zaak op te lossen. Op jacht naar een seriemoordenaar, die zijn slachtoffers tatoeëert en vilt, ontmoet ze Nathan. Maar Eva weet niet dat Nathan de seriemoordenaar is waarop ze jaagt en als ze dichter bij hem komt, kan ze haar leven verliezen op manieren die angstaanjagender zijn dan ze zich ooit kon voorstellen.