Louis en de Aliens
De 11-jarige Luis is vaak eenzaam. Hij heeft geen vrienden en zijn vader, ufoloog Arnold Sunday, heeft geen tijd voor hem. Hij is namelijk geobsedeerd door het bestaan ​​van intelligent leven in de ruimte en brengt de hele nacht aan zijn telescoop en de hele dag slapend door. De schooldirecteur denkt dat Luis verwaarloosd wordt en naar een tehuis moet worden gestuurd.