Lovelace
Biografisch drama over de succesjaren van Linda Lovelace (Amanda Seyfried), actrice in de meest beroemde pornofilm ooit: 'Deep Throat'. In 1972 lang voordat het Internet en de daarbij behorende makkelijke toegang tot porno bestond was Deep Throat een waar fenomeen. De eerste pornofilm die werd uitgebracht in de bioscoop, met een verhaal, wat humor en een snel rijzende ster: Linda Lovelace. Vluchtend uit een streng Christelijk gezin vond Linda de vrijheid en alle genoegen die daarbij horen bij de charismatische zwendelaar Chuck Traynor (Peter Sarsgaard). Als haar alter ego Linda Lovelace werd ze een internationale sensatie de schattige girl-next-door met een bijzonder talent voor orale seks. Haar nieuwe identiteit geheel omarmend was Linda een voorbeeld voor velen op het gebied van vrije seksualiteit. Zes jaar later deed zij echter een boekje open over hoe haar succesjaren werkelijk waren verlopen. Achter alle pracht en praal van haar leven ging een schrijnend verhaal van geweld en vernedering schuil.