Mainstream
Een jonge vrouw (Maya Hawke) denkt dat ze een internetster kan worden wanneer ze YouTube-video's begint te maken met een charismatische vreemdeling (Andrew Garfield), tot ze onderdoor dreigen te gaan aan de duistere kant van het online sterrendom.